-
Dit vragen wij om fraude tegen te gaan.
In het verleden was het niet mogelijk om de registratie geheel digitaal in te voeren en af te ronden. Er werd toen gevraagd om de streepjescode uit te knippen en deze samen met een kopie van de factuur op te sturen.
Het principe is eigenlijk hetzelfde alleen vragen wij om een foto waar wij de uitgeknipte code samen met de gekochte toestel op zien staan.
-
-
Deze staat op de doos van Braunhousehold waar uw toestel in zit.
-
Wij vragen om een factuur. Hieraan kunnen wij zien dat het toestel daadwerkelijk is aangeschaft. Een orderbevestiging geeft ons niet genoeg inzicht en daaraan kunnen wij niet zien of er overgegaan is tot het kopen van een toestel.
-
Niet alle bestandstypen kunnen worden gebruikt.
Deze bestandstypen kunnen wel worden geupload:
jpeg, svg, tiff, tif, bmp, jpg, doc, docx, pdf, xls, xlsx, png, gif
-
Dit vragen wij zodat wij kunnen controleren of de gegevens op de factuur overeenkomen met de ingevulde gegevens.
Bij de aanvraag van een cadeau kunnen wij het sturen naar het ingevulde adres.
-
Helaas gelden de acties alleen voor deelnemende modellen.
-
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Klik hier om het formulier in te vullen en dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op.